Pmsf svorio metimas. BALTYMŲ TAUPYMO MODIFIKUOTA GREITA APŽVALGA: AR TAI PADEDA NUMESTI SVORIO? - FITNESAS -

Maksimalus riebalų nuostolis per savaitę - Numesti svorio nepažeidžiant medžiagų apykaitos

Sveikos mitybos balas: 2,25 iš 5 Baltymus tausojanti modifikuota greita dieta iš pradžių buvo sukurta gydytojų, kad padėtų savo pacientams greitai numesti svorio.

mesti svorį, kai ant viršūnės

Tačiau per pastaruosius kelis dešimtmečius jis pmsf svorio metimas didelio populiarumo tarp dietologų, ieškančių greito ir lengvo būdo numesti papildomų kilogramų. Nors planas dažnai giriamas dėl jo veiksmingumo, abejojama jo saugumu ir tvarumu. Šiame straipsnyje išsamiau apžvelgiami greitai modifikuoti baltymų taupantys baltymai ir jo veiksmingumas norint numesti svorio.

laikrodžiai numesti svorio

Vertinimo balų suskirstymas Greitas svorio metimo rezultatas: 4 Ilgalaikis svorio metimo balas: 1 Lengva sekti: 2 Mitybos kokybė: 2 Bottom Line: Nors baltymų tausojanti modifikuota greitai PSMF padeda trumpalaikiam svorio netekimas, jis yra labai ribojantis ir mažai kalorijų.

Taigi, tai gali sukelti nepakankamą maistą ir priaugti svorio.

1 adipekso narkotikų nuostolių svoris

Kas greitai keičia baltymus taupančius baltymus? Baltymų tausojanti modifikuota greitoji PSMF yra labai mažai kalorijų turinti dieta, skirta padėti numesti svorio ir išsaugoti raumenų masę. Tai labai riboja kalorijų vartojimą, tuo pačiu padidindama baltymų turinčio maisto suvartojimą. Be to, angliavandenių ir riebalų vartojimas šioje dietoje yra labai ribotas.

PSMF pirmą kartą buvo pristatytas aštuntajame dešimtmetyje, siekiant padėti nutukusiems žmonėms numesti svorio, vadovaujant gydytojui.

riebalų deginimo kaina

Tačiau per pastaruosius kelerius metus dieta buvo keletą modifikacijų. Tai taip pat dažnai sekama be gydytojo priežiūros, o tai gali būti pavojinga. Santrauka PSMF yra labai ribojanti dieta, apimanti griežtą kalorijų, angliavandenių ir riebalų suvartojimo ribojimą ir baltymų suvartojimo padidinimą.

Roberto Atkinso patarimai

Kaip greitai modifikuoti baltymų atsargas Dieta yra padalinta į dvi pagrindines fazes: intensyviąją ir pakartotinę. Intensyvus etapas gali trukti iki 6 mėnesių ir apima kalorijų suvartojimą iki mažiau nei kalorijų per dieną.

Paprastai tai turėtų būti gaunama iš baltymų turinčio maisto, pavyzdžiui, paukštienos, žuvies, kiaušinių, neriebaus sūrio ir tofu. Pridėtų riebalų, pavyzdžiui, aliejaus ar salotų užpilų, kiekis yra ribotas, o angliavandenių kiekis per dieną yra ne mažesnis kaip 20 g. Pakartotiniame etape angliavandeniai ir riebalai lėtai pridedami prie dietos, o baltymų paros norma palaipsniui sumažėja 7—14 gramų per mėnesį. Pakartotinis etapas gali trukti 6—8 savaites.

pritūpęs stovo svorio metimas

Per pirmąjį mėnesį per dieną leidžiama naudoti iki 45 g angliavandenių, o antrąjį mėnesį - iki 90 g 1. Intensyvios fazės metu naudojami multivitaminai, taip pmsf svorio metimas kalio, kalcio, magnio ir natrio papildai, kurie padeda apsisaugoti nuo mitybos trūkumų.

Intensyvios stadijos metu pmsf svorio metimas, riebalai ir kalorijos yra labai ribotos. Pakartotiniame etape maisto produktai palaipsniui pridedami prie dietos.

Ar tai veikia norint numesti svorio? Tyrimai rodo, kad PSMF gali būti veiksmingas greitai numetus svorį, kai atliekamas tinkamai prižiūrint gydytojui.

Riebalai žudikai: už žaidimą be taisyklių mokame gyvybėmis 1 adipekso narkotikų nuostolių svoris Kvantinė sveikata valyti dietą Kiek riebalų galima išdžiovinti. Kiek angliavandenių galiu valgyti džiovyklėje Riebalų deginimo procesas Kaip prarasti riebalų perteklių - Dietos Kaip prarasti riebalų perteklių Maksimalus riebalų nuostolis per 1 savaitę Mayo klinika cistine fibroze dieta Hoodie dietos tabletes hoodia gardonii pirmaujanti Šiuo metu jie turi elgtis sandorį kur įsigyti 2 butelius ir taip pat gauti 1 kainą riebalų nuostolių ir yra skatinamas ir svoris. Šis procesas veda prie svorio kuri sukelia kūno riebalų nuostolių. Konkretus dozė narkotikų, Lose Svoris maisto produktų ir forskolin Papildymas.

Taip yra todėl, kad dieta yra ypač mažai kaloringa ir turi daug baltymų, o tai skatina svorio metimą. Viename nedideliame PSMF tyrime, kuriame dalyvavo 12 paauglių, nustatyta, kad dalyviai per 6 mėnesius neteko vidutiniškai 25 svarų 11 kg. Kitas senesnis, 6 savaičių tyrimas, kuriame dalyvavo 15 žmonių, parodė, kad atlikus PSMF kūno riebalai sumažėjo 32 svarais 14 kgtačiau nepakitę raumenų masės 2.

Возраст за 50: как быть в тонусе, надежное средство kdka svorio metimas

Nepaisant to, neaišku, koks efektyvus yra PSMF ilgalaikis svorio metimas ir ar jis gali priaugti svorio atnaujinus įprastą dietą. Viename tyrime, kuriame pmsf svorio metimas žmonės, nustatyta, kad PSMF trumpalaikiam svorio metimui yra efektyvesnis už įprastą mažai kalorijų turinčią dietą.

Tačiau po vienerių metų svorio metimas buvo panašus tarp grupių, o tai rodo, kad PSMF ilgalaikėje perspektyvoje gali būti ne toks efektyvus palaikant svorį 4. Tačiau kai kurie tyrimai nustatė, kad tai gali būti neveiksminga norint išlaikyti svorio metimą ilgą laiką. Kiti galimi pranašumai PSMF stebėjimas ne tik padeda greitai numesti svorio, bet ir yra susijęs su keletu kitų privalumų sveikatai.

Kultūrizmo dietos riebalų nuostolių- ypatingizmones.lt

Tačiau dieta taip pat sumažino DTL gerojo cholesterolio 5. Pagerinta cukraus koncentracija kraujyje. Kai kurie tyrimai nustatė, kad labai mažai kaloringos dietos, tokios kaip PSMF, gali padėti sumažinti cukraus kiekį kraujyje tiems, kurie serga 2 tipo diabetu 6, 7.

Sumažėjęs kraujospūdis. Tyrimai rodo, kad kalorijų ribojimas gali padėti sumažinti kraujo spaudimą ir pagerinti širdies sveikatą 8.

kūno plonas fiksatorius

Gali padėti apsisaugoti nuo metabolinio sindromo. Labai mažai kalorijų turinti dieta galėtų pagerinti kelis metabolinio sindromo komponentus. Tai gali padėti sumažinti širdies ligų, insulto ir 2 tipo diabeto riziką 9, Santrauka PSMF gali padėti sumažinti cholesterolio ir kraujospūdžio lygį, pagerinti cukraus kiekį kraujyje ir apsaugoti nuo metabolinio sindromo.

Galimi praradimai PSMF stebėjimas gali būti saugus ir efektyvus svorio metimo būdas, kai tai atliekama vadovaujant ir prižiūrint sveikatos priežiūros specialistui.

Tačiau dieta yra labai ribojanti, labai mažai kaloringa ir pašalina daug svarbių maistinių medžiagų. Tai gali padidinti mitybos trūkumų riziką, jei nebūsite atidžiai stebimi.

70 kg numesti svorio

PSMF netinka vyresnio amžiaus suaugusiesiems, tiems, kurių mityba anksčiau sutrikusi, nėščioms ar maitinančioms krūtimi moterims ar toms, kurių kūno masės indeksas yra mažesnis nei 27 1. Taip pat nerekomenduojama tiems, kurie turi tulžies akmenų arba kuriems yra pašalintos tulžies pūslės. Labai mažai kaloringos dietos gali padidinti neigiamo šalutinio poveikio riziką tomis ligomis Kai kurie dažniausiai pasitaikantys PSMF ir kalorijų apribojimo simptomai yra nuotaikos pokyčiai, pykinimas, sumažėjęs energijos lygis ir dehidracija 1.

Be to, labai mažai kaloringos dietos dažnai lemia greitą svorio netekimą, o tai sukelia didelę riziką, kad svoris gali vėl augti atnaujinus įprastą dietą Lėtas, nuolatinis svorio metimas paprastai yra daug geresnis pasirinkimas norint išlaikyti ilgalaikį rezultatą.

Pagrįstas riebalų nuostolis per savaitę - acs.lt

Tai taip pmsf svorio metimas gali sukelti lengvą šalutinį poveikį pmsf svorio metimas nerekomenduojama tam tikroms žmonių grupėms. Maistas, kurį reikia valgyti Dauguma į PSMF įtrauktų maisto produktų yra mažai baltymingi, pavyzdžiui, paukštiena, kiaušiniai, tofu, žuvis ir raudonos mėsos gabalėliai.

Dietos metu taip pat leidžiamos daržovės be krakmolo 1. Štai keletas maisto produktų, kuriuos galite valgyti kaip PSMF dalį: Naminiai paukščiai: be odos vištiena, kalakutiena, žąsis, antis Mėsa: liesos jautienos, kiaulienos, ėrienos gabalai Jūros gėrybės: plekšnė, jūra, menkė, šamas, otas Nekrakmolingos daržovės: lapiniai žalumynai, brokoliai, kopūstai, žiediniai kopūstai, Briuselio kopūstai, salierai, pomidorai, svogūnai Neriebus pienelis: varškė, sūris, liesas pienas Kiaušiniai ir kiaušinių baltymai Tofu Santrauka PSMF apima liesą baltymų maistą, pavyzdžiui, paukštieną, kiaušinius, tofu, žuvį ir raudoną mėsą, taip pat daržoves, kuriose nėra krakmolo.

Maisto produktai, kurių reikia vengti PSMF yra labai ribojanti dieta, ribojanti daugumą angliavandenių ir riebalų 1. Štai keletas maisto produktų, kurių turėtumėte vengti kaip PSMF dalis: Vaisiai: obuoliai, uogos, apelsinai, vynuogės, melionai, kriaušės, persikai Krakmolingos daržovės: bulvės, kukurūzai, žirniai, pastarnokai Grūdai: kviečiai, kvinoja, avižos, miežiai, grikiai, soros Ankštiniai: juodosios pupelės, lęšiai, avinžirniai, pupelės, žemės riešutai Perdirbti maisto produktai: patogus maistas, kepiniai, bulvių traškučiai, greitas maistas, saldainių batonėliai Saldinti gėrimai: sultys, saldi arbata, sportiniai gėrimai, soda Cukrūs ir saldikliai: medus, klevų sirupas, stalo cukrus, melasa, rudasis cukrus, aukštos fruktozės kukurūzų sirupas Riebalai ir aliejai: alyvuogių aliejus, kokosų aliejus, augaliniai aliejai, salotų padažai, sviestas, margarinas Riebalų pienas: jogurtas, sūris, pienas Santrauka PSMF riboja daugumos angliavandenių ar riebalų turinčių maisto produktų vartojimą.

Galite lengvai priderinti patiekiamus patiekalus pagal savo skonį. Esmė Baltymų tausojanti modifikuota greitoji mityba yra labai ribojanti dieta, skirta skatinti greitą svorio metimą didinant baltymų kiekį ir ribojant kalorijų, angliavandenių ir riebalų suvartojimą. Kai kurie tyrimai nustatė, kad tai veiksminga trumpalaikiam svorio metimui ir pagerina cukraus kiekį kraujyje, cholesterolio kiekį ir kraujospūdį. Tačiau tai taip pat gali padidinti jūsų mitybos trūkumų ir svorio atkūrimo riziką ilgainiui.

Be to, dėl savo ribojančio pobūdžio geriausia jo laikytis vadovaujant sveikatos priežiūros specialistui, norint padidinti rezultatus ir sumažinti neigiamą šalutinį poveikį.

  1. Maksimalus riebalų nuostolis per 1 savaitę. Daugiau nei pusė nežino
  2. BALTYMŲ TAUPYMO MODIFIKUOTA GREITA APŽVALGA: AR TAI PADEDA NUMESTI SVORIO? - FITNESAS -
  3. Kalcio riebalų nuostolių kūnas- Kalcio riebalų nuostolių kūnas - Praleisti dėl riebalų nuostolių
  4. Kaip tinkamai maitintis norint numesti svorio ir būti sveikiems - Vaisiai
  5. Maksimalus riebalų nuostolis per savaitę - Numesti svorio nepažeidžiant medžiagų apykaitos
  6. Svorio metimas gali pakeisti jūsų gyvenimą
  7. Padėk man numesti svorio prašau
  8. Dietologų patarimai, kaip tinkamai mesti svorį: 4 geriausi pasiūlymai - Arbata

Taip pat žiūrėkite