Nuolatiniai riebalų mažinimo būdai

3 BŪDAI, KAIP SUTRAUKTI MOTERĮ - PATARIMAI -

Kaip sutraukti moterų juosmenį

Šiandien tokios situacijos yra labai retos, tačiau mūsų kūno struktūra išlieka ta pati ir dabar panašiai reaguojame į mažiau gyvybei pavojingas situacijas, tokias kaip ligos, lėtinis miego trūkumas, griežtos dietos, užgniaužtos emocijos, aplinkos užterštumas ir kt. Tokios situacijos iškyla visur ir verčia mus ilgą laiką būti streso būsenoje, o tai reiškia, kad kortizolio gamyba tampa chroniškai aukšta.

nuolatiniai riebalų mažinimo būdai

Esant chroniškai padidėjusiam kortizolio kiekiui atsiranda rimtų skydliaukės anomalijų. Padidėjęs streso hormonas stimuliuoja insulino gamybą, o tai savo ruožtu padeda padidinti apetitą. Ypač trokšta angliavandenių ir riebaus maisto, tai atsispindi padidėjusiame kūno svoryje, o pilvo srityje labiausiai jaučiamas riebalų perteklius.

Lazerio liposuction palyginimas su "CoolSculpting"

Visas šis procesas primena užburtą ratą, nes padidėjus kūno svoriui, estrogeno kiekis gali padidėti. Mes nustatome ir sumažiname kortizolio lygį Norėdami nustatyti kortizolio lygį skirtingu dienos metu, turite atlikti testą, atsižvelgiant į natūralius hormono svyravimus ir atskleidžiant realią jo pokyčių dinamiką. Analizė gali būti atliekama skirtingais būdais, paimant kraują, šlapimą ar seilę ir tokiu būdu nustatant kortizolio disbalanso faktą ir jo sudėtingumo laipsnį.

Tokiais naudingais priedais galite sumažinti hormono kortizolio kiekį: Magnis. Jis žinomas dėl raminančių savybių, mažina antinksčių jautrumą ir dalyvauja daugiau nei žmogaus organizmo reakcijų. Šį mineralą naudinga retkarčiais vartoti visiems žmonėms, o ne tik tiems, kurie turi problemų dėl kortizolio pusiausvyros, juo labiau, kad magnio trūkumas pastebimas daugumoje pasaulio gyventojų.

nuolatiniai riebalų mažinimo būdai

Labiausiai priimtina forma yra magnio glicinatas, nes glicinas veikia kaip raminamieji, pasižymi dideliu biologiniu prieinamumu ir minimaliu šalutiniu poveikiu. Šventasis bazilikas yra puikus natūralus adaptogenas, padedantis normalizuoti skydliaukės veiklą ir suformuluoti sveiką atsaką į stresą. B grupės vitaminai, ypač B12, B9 ir B6, padeda modeliuoti teisingą atsaką į stresą, daro tiesioginį poveikį smegenų neuromediatorių lygiui. Įtemptų situacijų metu kūnas kartu su šlapimu netenka daug magnio ir vitamino B, todėl papildyti šias medžiagas esant šiai lėtiniam susirgimui yra privaloma.

Gyvenimo būdo keitimas yra raktas į sėkmę Vartoti įvairių papildų visada yra naudinga kūnui, tačiau tai negali pakeisti teigiamo poveikio hormoninei sistemai, kuris atsiranda pasikeitus gyvenimo būdui.

Tai užims daug nuolatiniai riebalų mažinimo būdai, nes kortizolio lygis per vieną dieną nė kiek nepakilo iki chroniškai aukšto nuolatiniai riebalų mažinimo būdai. Jei kasdieniniame gyvenime laikysitės šių svarbių, bet visai ne sudėtingų taisyklių, galų gale galėsite atsikratyti problemų, susijusių su dideliu streso hormono kiekiu: Pabandykite miegoti nuo ikitai padės sumažinti kortizolio kiekį ir padidinti melatonino kiekį iki optimalaus lygio, dėl to jūs ilgai ir sunkiai miegosite.

Praleidę mažiausiai 7,5—9 valandas per dieną sapne, padėsite kūnui susitvarkyti su pertekliniu svoriu, o pagerės hormono leptino, kuris taip pat siejamas su kortizoliu, reakcijos. Subalansuota mityba, kurioje yra daug daržovių, vaisių, sveikų riebalų, tokių kaip avokadai, ląsteliena, chia sėklos ir baltymai iš bet kurio šaltinio, padės organizmui prisotinti būtinas maistines medžiagas, kad visiškai atstatytų procesus, kuriuos paveikė padidėjęs kortizolis.

Gerkite šiltas vonias su Epsom druska ir levandų eteriniu aliejumi, kurie praturtins jūsų kūną magniu ir suteiks ramybės ir atsipalaidavimo pojūtį. Išmokite streso valdymo metodus ir pabandykite sumažinti suvartojamo kofeino kiekį.

Nuolatiniai riebalų mažinimo būdai

Reguliariai sportuokite, pavyzdžiui, jogos, tempimo ar tai chi. Kortizolio lygio normalizavimas kraujyje yra gana ilgas ir kruopštus darbas, visų pirma grindžiamas pagrindinės hormonų pusiausvyros sutrikimo priežasties nustatymu.

nuolatiniai riebalų mažinimo būdai

Atminkite, kad neįmanoma atsiriboti nuo stresinių situacijų, tačiau galite išmokti efektyviai jas valdyti, konstruktyviai susidoroti su savo emocijomis ir taip reikšmingai prisidėti prie geros sveikatos ir gerovės. Visas grožis ir spindulys! Ir rūpinkis savimi. Aštuoni padidėjusio kortizolio požymiai ir paprasti, praktiški sprendimai jį sumažinti Kenčia nuo miego sutrikimų, nerimo ar didelio streso?

Teigiamas atsakymas gali reikšti padidėjusį streso hormono kortizolio kiekį. Kaip žinote, kortizolis yra labai naudingas trumpalaikio streso atvejais.

Kaip kortizolis apsaugo nuo svorio metimo - būdai sumažinti hormonų kiekį

Fizinį ar psichologinį stresą, pavyzdžiui, sunkų egzaminą, kivirčą su draugu ar intensyvius treniruotes, smegenys suvokia kaip grėsmę. Hormonas kortizolis gaminamas antinksčiuose, todėl jis reikalingas tam, kad iš energijos saugyklų išlaisvintų energiją, reikalingą stresinei situacijai svorio netekimas autizmas. Ilgalaikio streso metu kūnas yra chroniškai susijaudinęs, o antinksčiai nuolat gamina kortizolį.

Kortizolio perteklius yra kenksmingas. Kortizolio perteklius skaido raumens audinį, o tai lemia jo masės sumažėjimą. Tai siejama su riebalų sankaupomis centriniame tipe. Padidėja kraujyje cirkuliuojančių laisvųjų riebalų rūgščių kiekis, dėl kurio arterijose gali susidaryti apnašos, kurios padidina širdies ir kraujagyslių ligų riziką.

Šią problemą galima išspręsti. Čia yra nuolatiniai riebalų mažinimo būdai padidėjusio kortizolio požymiai ir paprastos, praktinės rekomendacijos, kaip jį normalizuoti.

Miego sutrikimas Paprastai kortizolis seka paros ritmais, didžiausias vertes pasiekia ryte prieš atsibuddamas ir palaipsniui mažėja išilgai kreivės visą dieną. Tačiau žmonėms, kuriems yra didelis streso lygis, ši kreivė kinta visą dieną, o dienos pabaigoje kortizolio lygis yra beveik toks pat aukštas kaip ryte.

Didelis kortizolio kiekis naktį neatsipalaiduoja ir priverčia smegenis aktyviai dirbti. Užmigti tampa sunku, sumažėja tikimybė pasinerti į gilaus miego fazę, o tai reiškia, kad jo produktyviausias atkūrimo laikotarpis REM bus praleistas. Toliau - dar blogiau, netinkama miego trukmė lemia dar aukštesnį kortizolio kiekį kitą dieną, susidaro užburtas ratas.

Sprendimas: išbandykite meditaciją. Tyrimų duomenys rodo, kad meditacijos praktika gali žymiai pagerinti kortizolio pusiausvyrą, kartu padidindama antagonistinių hormonų - testosterono ir augimo hormono - lygį. Vieno tyrimo duomenimis, pagyvenę žmonės, turintys vidutinę nemigą, dėl meditacijos žymiai pagerino miego kokybę pagal Pitsburgo miego kokybės indeksą.

Svorio metimo sunkumai Didelis kortizolio kiekis beveik neleidžia organizmui suskaidyti riebalų dėl kelių priežasčių. Pirma, kortizolis skatina potraukį maisto produktams, kuriuose daug energijos ir daug riebalų bei angliavandenių.

Tai padidina persivalgymo tikimybę ir sunku sukurti energijos deficitą. Antra, dietą organizmas suvokia kaip grėsmę, skatinančią kortizolio kaip numečiau svorio namuose. Prie to pridėkite subjektyvų kalorijų skaičiavimo ar noro nevalgius stresą, o kortizolio lygis šoktels dar aukščiau. Trečia, numesti svorio mažas metabolizmas kartą, kai kortizolio lygis pakyla atsižvelgiant į insulino foną, pavyzdžiui, suvalgius daug angliavandenių turinčio maisto, organizmas pereina prie riebalų kaupimo fermento, vadinamo lipoproteinų lipaze LPLdėka.

Insulinas blokuoja kito pagrindinio nuolatiniai riebalų mažinimo būdai deginančio fermento - hormonams jautrios lipazės HSL - veiklą. Kartu su dideliu insulino ir kortizolio kiekiu, tai yra ideali terpė kūno svoriui padidinti.

Nuolatiniai riebalų mažinimo būdai, Nuorodos kopijavimas

Sprendimas: vartokite visą maistą, daugiau baltymų, mažiau angliavandenių. Venkite perdirbto maisto, ypač rafinuotų angliavandenių. Kiekvieną patiekalą suplanuokite pagal aukštos kokybės baltymus kiaušinius, mėsą ar ankštinius augalussveikus riebalus ir daržoves, kad sumažintumėte alkį ir sumažintumėte insulino kiekį, tada kūnas ilgiau laikysis riebalų deginimo režimo. Skaičius 3. Pertekliniai pilvo riebalai Tyrimai rodo, kad padidėjęs kortizolio kiekis gali sukelti riebalų kaupimąsi pilvo srityje.

Iš tikrųjų tai yra apsauginis kūno mechanizmas, nes pilvo riebalai yra lengvai prieinamas energijos šaltinis grėsmingoje situacijoje. Tiesą sakant, pilvo riebalus lengviau patarimai, kaip lieknėti nei poodinius riebalus kurie gali būti pateptines jie yra labai jautrūs adrenalino hormonų katecholaminams. Todėl, nepaisant tinkamos mitybos ir treniruotės, esant lėtiniam stresui, pilvo riebalų atsargos gali padidėti. Sprendimas: treniruojasi sprintai ir didelio nuolatiniai riebalų mažinimo būdai jėgos treniruotės.

nuolatiniai riebalų mažinimo būdai

Tyrimų duomenys rodo, kad treniruotėse, kurių metu sprogstamasis aktyvumas pakaitomis keičiasi poilsio intervalais, padidėja fermentų, padedančių deginti riebalus, lygis, o hipotalaminė-hipofizė yra iš naujo sukonfigūruota, o tai pagerina streso valdymą. Visa tai prisideda prie pilvo riebalų mažėjimo: vykdant 12 savaičių trukmės didelio intensyvumo treniruotes dviračiu, jaunų antsvorio turinčių vyrų pilvo riebalai sumažėjo 17 procentų, o jei pacituosime skaičius, tada pilvo riebalai sumažėjo 1,5 kg, bendra riebalų masė.

Skaičius 4.

nuolatiniai riebalų mažinimo būdai

Taip pat žiūrėkite