Kodėl maitinančios motinos numeta svorio

kodėl maitinančios motinos numeta svorio

Kaip sulieknėti po gimdymo? Žvaigždžių patarimai - DELFI Gyvenimas

Žindymas motinoms teikia daug naudos - įskaitant galimybę greičiau numesti svorio po kūdikio. Tiesą sakant, daugelis moterų mano, kad tai svarbus perkėlimas 1, 2. Laikas, reikalingas norint numesti svorio po gimdymo, kiekvienai moteriai skiriasi, tačiau daugelis krūtimi maitinančių motinų praneša, kad žindymas padėjo jiems greičiau atgauti priešgimdytą kūdikio figūrą.

Tačiau daugelis kitų žindymo metu nepastebi jokio poveikio ar net priauga svorio.

Storėti ar lieknėti žindant – ko norėtumėte?

Šiame straipsnyje apžvelgiami mokslai, susiję su žindymu ir svorio metimu. Kaip žindymas gali padėti mesti svorį Žindymas dažnai laikomas natūraliu būdu padėti naujoms mamoms numesti kūdikio svorį.

kodėl maitinančios motinos numeta svorio padidinti medžiagų apykaitą padeda numesti svorio

Iš dalies taip gali būti todėl, kad maitinančios motinos kiekvieną dieną sudegina daugiau kalorijų. Tyrimai rodo, kad vien tik krūtimi maitinančios motinos paprastai sudegina vidutiniškai papildomų kalorijų per dieną - tai prilygsta nedidelio patiekalo, didelio užkandžio ar 45—60 minučių vidutinio intensyvumo fizinių pratimų atlikimui 3.

kodėl maitinančios motinos numeta svorio venos lieknėjimo kava

Maitinančios mamos taip pat gali geriau suvokti, ką valgo. Tai gali prisidėti prie svorio metimo, nes vartojama mažiau perdirbtų maisto produktų ir sunaudojama daugiau liesų baltymų, daug skaidulų turinčių vaisių, daržovių, neskaldytų grūdų ir ankštinių augalų 4, 5.

  1. Sveiki natūralūs svorio metimo gėrimai
  2. Svorio netekimas vienkartinis
  3. Norint numesti svorio po gimdymo badauti nereikia Kodėl maitinančios motinos numeta svorio Kaip numesti svorio maitinant kūdikį?
  4. Kaip numesti svorio maitinant krūtimi: ar įmanoma, tinkama mityba ir sportas? - Analizės
  5. Vyrų riebalų nuostolių rutina
  6. Greitas svorio metimas po gimdymo — žala sau ir mažyliui Apie maitinimą krūtimi ir tirpstančius kilogramus 13bsgc.
  7. Pagerinti medžiagų apykaitą numesti svorio

Abu šie veiksniai gali paaiškinti, kodėl tyrimai nuolat rodo, kad žindančios motinos linkusios numesti savo kūdikio svorį greičiau nei moterys, kurios to nedaro.

Pavyzdžiui, viename tyrime moterys, kurios žindė išimtinai mažiausiai tris mėnesius, pirmaisiais metais neteko 3,2 svaro 1,5 kg daugiau nei tos, kurios maitino maistu ar papildė pienu.

kodėl maitinančios motinos numeta svorio kaip numesti svorio deginti riebalus

Be to, kuo ilgiau motina maitina krūtimi, tuo stipresnis poveikis 6. Kituose tyrimuose pateikiami panašūs rezultatai, priduriant, kad žindančios motinos savo nėštumo svorį iki nėštumo pasiekia vidutiniškai šešiais mėnesiais anksčiau nei tos, kurios maitina pienu 7, 8.

Žindymas taip pat gali turėti teigiamą ilgalaikį poveikį jūsų svoriui. Vieno tyrimo metu moterų, kurios maitino krūtimi 6—12 mėnesių, bendras kūno riebalų procentas buvo mažesnis praėjus 5 metams po gimdymo nei tų, kurios negimdė 9.

Kitame tyrime nustatyta, kad moterys, kurios išimtinai žindė daugiau nei 12 savaičių po gimdymo, praėjus 10 metų po nėštumo buvo vidutiniškai 7,5 svaro 3,4 kg lengvesnės nei tos, kurios niekada nežindė. Šios motinos taip pat liko 5,7 svaro 2,6 kg lengvesnės nei tos, kurios maitino krūtimi mažiau nei 12 savaičių Tai rodo, kad tiek žindymo trukmė, tiek dažnis gali įtakoti, kiek svorio galite kodėl maitinančios motinos numeta svorio po gimdymo.

  • Svorio metimo patarimai maitinančioms mamoms. Svorio Belgija
  • Norint numesti svorio po gimdymo badauti nereikia lcta.
  • Ar mesti svorį, jei maitini?
  • Ar mesti svorį, jei maitini? - Mamos Žurnalas, Kodėl maitinančios motinos numeta svorio
  • Ar mesti svorį, jei maitini? - Mamos Žurnalas

Tačiau ne visi tyrimai nustato stiprų ryšį, todėl reikia atlikti daugiau tyrimų 11, Santrauka Išskirtinis žindymas mažiausiai 3—6 mėnesius gali padėti numesti daugiau svorio nei maitinant mišiniais ar derinant abu produktus. Žindymas taip pat gali turėti ilgalaikį poveikį jūsų svoriui - metus po gimdymo.

Kodėl kai kurios moterys nepraranda svorio žindydamos Mesti svorį maitinant krūtimi gali būti ne taip lengva visoms motinoms.

kodėl maitinančios motinos numeta svorio sulieknėti

Todėl krūtimi maitinančios motinos, kurios nėštumo metu priaugo rekomenduojamų 25—35 svarų 11,5—16 kgturėtų sugebėti numesti šį svorį per pirmuosius 6—8 mėnesius po gimdymo Tačiau daugeliui žindančių motinų kūdikio svoris užtrunka ilgiau nei šis intervalas. Be to, kai kuriuose tyrimuose visiškai nenustatytas nėščiųjų ir krūtimi nemaitančių motinų svorio skirtumas 15, Priežastys, kodėl kai kurioms moterims gali būti sunkiau numesti kūdikio svorį žindant, gali būti įvairios.

Vieniems žindymas paprastai didina alkį.

Norint numesti svorio po gimdymo badauti nereikia

Tyrimai rodo, kad kai kurios moterys maitindamos maitina daugiau ir juda mažiau, kompensuodamos žindymo metu sukauptą papildomą kalorijų kiekį Naujos motinos taip pat linkusios į nereguliarų ir pertraukiamą miego periodą. Miego trūkumas yra dar vienas žinomas padidėjusio alkio ir apetito veiksnys - abu šie atvejai gali apsunkinti mesti svorį 18, 19, Santrauka Ne visos krūtimi maitinančios motinos lengvai numeta svorio. Padidėjęs alkis ir miego trūkumas gali būti du veiksniai, dėl kurių jums gali būti sunkiau natūraliai numesti kūdikio svorį.

Sveiki būdai mesti svorį kodėl maitinančios motinos numeta svorio krūtimi Mesti svorį žindymo metu yra subtilus pusiausvyros veiksmas. Norėdami numesti svorio, turite sukurti kalorijų deficitą, tačiau kalorijų sumažinimas pernelyg drastiškai gali apsunkinti pakankamą maistinių medžiagų kiekį ir leisti jaustis pavargusiam ir alkanam.

kodėl maitinančios motinos numeta svorio lab numesti svorio

Be to, valgant per mažai, gali būti sunku pagaminti pakankamai pieno 21, Čia yra keletas patarimų, kurie padės sveikai ir maistingai numesti kūdikio svorį: Valgykite mažiau, bet ne per mažai. Žindančios motinos turėtų vengti valgyti mažiau nei — kalorijų per dieną. Tai leidžia suvartoti pakankamai maistinių medžiagų ir išvengti per mažo pieno gaminimo Valgykite maistą, kuriame gausu baltymų ir ląstelienos.

Apdorotų maisto produktų pakeitimas baltymų ir skaidulų turinčiais maisto produktais gali padėti sumažinti alkį ir ilgiau išlikti sotiems 4, 5.

Ką valgyti žindančiai mamai?

Nepaisant to, ko kai kurios moterys bijo, vidutinio sunkumo mankšta greičiausiai neturės neigiamos įtakos jūsų pieno gamybai. Dietos ir mankštos derinys padeda krūtimi maitinančioms motinoms išsaugoti raumenų masę 23, Maistingą maistą laikykite matomą.

Tyrimai rodo, kad greičiausiai valgysite matomą ar lengvai prieinamą maistą. Taigi atsargų maistiniams užkandžiams ir laikykitės iš anksto supjaustytų daržovių bei vaisių Likite hidratuotas.

Taip pat žiūrėkite