Išrūgų kokteilis svorio metimui, Baltyminiai Kokteiliai

išrūgų kokteilis svorio metimui

Mums nereikia tiek baltymų, kiek suvartojame: kai kurie ekspertai tikina, kad papildai — tik pinigų švaistymas 21 LRT. Graitas maistas.

išrūgų kokteilis svorio metimui ar alus padeda numesti svorio

Daugelis mūsų sąmoningai renkamės maisto racioną, kuriame gausu baltymų, valgome specialius, padidintą baltymų kiekį turinčius produktus, tačiau kiek iš tiesų baltymų reikia žmogaus organizmui? Ir ar baltymai iš tikrųjų padeda numesti svorio?

Jei lankaisi sporto salėje, tikriausiai nugirdai, kaip vaikinai prie treniruoklių kalba apie baltyminius kokteilius. Baltymų milteliai, suplakti su pienu ar vandeniu kaip kokteilis ar panaudoti maisto receptuose — vis labiau populiarėja kaip maistinis papildas. Baltymų miltelius  įsigyti galite kiekvienoje papildų sportui parduotuvėje ar tiesiog internetu.

Baltymai reikalingi, kad žmogaus organizmas galėtų augti ir atsinaujinti. Maisto produktai, kuriuose gausu baltymų, kaip antai pieno produktai, mėsa, kiaušiniai, žuvis ir pupelės, skrandyje suskaidomi iki amino rūgščių, kurios absorbuojamos plonojoje žarnoje. Kepenys atrenka, kurių amino rūgščių organizmui reikia, o visa kita pašalinama su šlapimu. Ne itin aktyvų gyvenimo būdą propaguojantiems suaugusiems žmonėms į dieną rekomenduojama suvartoti maždaug po 0,75 g baltymų kiekvienam kūno svorio kilogramui.

išrūgų kokteilis svorio metimui savižudybės svorio metimas

Vidutiniškai tai būtų 55 g vyrams ir 45 g moterims, arba dviejų saujų dydžio mėsos, žuvies, sojų išrūgų kokteilis svorio metimui tofuriešutų ar lęšių porcija.

Nepakankamas su maistu gaunamų baltymų kiekis gali pasireikšti plaukų slinkimu, odos įtrūkimais ar svorio netekimu, mažėjant raumenų masei.

išrūgų kokteilis svorio metimui Izraelio svorio netekimas

Tačiau šis pašalinis poveikis yra labai retas ir paprastai pasireiškia tik valgymo sutrikimų turintiems žmonėms. Nepaisant to, daugeliui mūsų baltymai pirmiausia siejasi su raumenų auginimu. Tai yra tiesa. Atliekant jėgos pratimus, raumenyse skaidomi baltymai. Kad raumenys būtų stipresni, baltymai turi atsikurti. Baltymų sintezėje ypatingai svarbų vaidmenį atlieka leucinu vadinama amino rūgštis.

Baltymai / Proteinas

Kai kurie ekspertai netgi teigia, kad po treniruotės nepavartojus baltymų, raumenyse jų gali būti suskaidoma daugiau nei susintetinama, o tai reiškia, kad raumenų masė neaugs. Maisto papildus gaminančios bendrovės rekomenduoja po treniruočių gerti baltyminius kokteilius, kurie padeda auginti ir atkurti raumenų audinius.

Paprastai tai būna išrūgų, kuriose gausu leucino, pagrindu sukurti kokteiliai. Daugelis vartotojų su tuo sutinka. Jei paanalizuosime tik tų žmonių, kurie bent kartą į savaitę užsiima sportu rezultatus, šis skaičius išaugs net iki 39 proc.

Tačiau daugiau kaip pusei 63 proc.

Iš tikrųjų mokslinių tyrimų duomenys apie baltymais praturtintų papildų raumenis auginančią galią skiriasi. Treniruojantis ilgesnį laiką ir vis didinant krūvį, papildai gali paskatinti raumenų augimą. Visgi tyrime daroma išvada, kad šie pokyčiai nebuvo įrodyti, žvelgiant iš ilgalaikės perspektyvos. Tačiau net ir nustačius, kad sportininkams ir visiems, besilankantiems sporto klubuose, papildoma baltymų dozė po treniruotės gali būti naudinga, nereiškia, kad jie turėtų pulti ieškoti papildų ar kokteilių.

Dietiniai kokteiliai

Stirlingo universiteto sporto profesorius Kevinas Tiptonas teigia, kad daugelis mūsų ir taip su maistu gauname daugiau baltymų nei mums reikia. Jie yra patogus būdas gauti baltymų, tačiau juose nėra nieko tokio, ko negalėtumėte gauti su maistu, — sako jis.

išrūgų kokteilis svorio metimui deginant sėdmenų riebalus

Tiptono teigimu, net ir kultūristams tokie išrūgų kokteilis svorio metimui kaip pasukos nėra tokie svarbūs, kaip dažnai bandoma įteigti. Tiptonu, kad baltymai turėtų būti gaunami su maistu, o ne su maisto papildais.

Tačiau Liverpulio Johno Mooreso universiteto žmogaus psichologijos profesorius Graeme Close teigia, kad kai kuriems žmonėms, pavyzdžiui, sportininkams, gali būti sunku su maistu gauti reikiamą baltymų kiekį. Tokiais atvejais, jo nuomone, praverčia baltymų kokteliai.

Laimei, perdozuoti baltymų yra pakankamai sunku. Nors ir yra viršutinė baltymų suvartojimo riba, K. Tiptono teigimu, jos praktiškai neįmanoma pasiekti.

  • Dietiniai kokteiliai | Svorio valdymas | MYPROTEIN™
  • Tacoma lieknėjimas
  • Riebalų deginimo kopėčios Cassey ho
  • Svorio metimas 58 metų amžiaus
  • Proteinai - acs.lt
  • Spausdinti Kaip numesti svorio, nejaučiant alkio?

Nors patys baltymai ir nėra kenksmingi, daugelyje baltyminių papildų randame nemažą kiekį FODMAP fermentaciją sukeliantys oligosacharidai, disacharidai, monosacharidai ir polioliai angliavandenių, kurie gali sukelti tokius virškinimo simptomus kaip pilvo pūtimas, dujų kaupimasis ar pilvo skausmai.

Todėl Niukaslo universiteto sporto ir fizinės kultūros profesorė Emma Stevenson pataria labai atidžiai skaityti tokių produktų etiketes. Žmonėms nepavyksta numesti svorio dėl to, kad jie nuolat jaučiasi alkani, o moksliniais tyrimais įrodyta, kad per pusryčius suvartojus daugiau baltymų, sotumo jausmas išlieka ilgiau ir tampa lengviau susilaikyti nuo papildomų užkandžiavimų. Jei norite numesti svorio, labai svarbu, kad su pusryčiais suvartotumėte kuo daugiau baltymų, pavyzdžiui, valgydami pupeles su skrudinta duona ar išgerdami pienišką kokteilį, o ne rinktumėtės baltyminį batonėlį ar kitus papildus.

Akivaizdu, kad vien tik padidinus baltymų kiekį maisto racione, numesti svorio nepavyks. Svarbiausia yra rinktis liesą mėsą, pavyzdžiui, vištieną, ir žuvį.

Ką apie baltymus turi žinoti sportuojantys: įsišaknijęs vienas mitas

Tyrimai taip pat rodo, kad vartojant daug gyvulinės kilmės baltymų, svorio kaip tik priaugama, o raudonos mėsos vartojimas apskritai siejamas su padidinta vėžio ir kraujagyslių ligų rizika. Šiuo metu mokslininkai tiria, kaip šis unikalus derinys baltymai ir skaidulos veikia sotumo pojūtį ir insulino lygį, kuris siejamas su antrojo tipo diabetu. Pavojus perdozuoti kaip galite deginti riebalus yra nedidelis, kur kas didesnis pavojus yra permokėti už produktus, kurie mums siūlo net daugiau baltymų nei reikalinga.

Taip pat žiūrėkite